Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~miazga | użytkownik

imię i nazwiskoTomek Miazga adresWarszawa zarejestrowany20.03.2006 @01:21:26 ostatnio na stronie14.10.2015 @00:24:13
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fristajlo.com Gadu-Gadu433431
digarty21 komentarze169 posty na forum111

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~titos2k    11.04.2007 @19:39:47
mało ciskasz tu

ZA mało :P
_______
http://rysownik.com - PORTFOLIO // http://rysownik.com/blog/ - BLOG
~Pszatanik    10.04.2007 @19:06:12
powiem jedno teach me master
!karelias    10.04.2007 @10:35:40
nieno. spoko spoko :D
sam jestem piewcą ciekawego oświetlenia postaci.
a z tą Zachętą to mnie poprostu ubawił Twój opis zwłaszcza, że uświadomiłem sobie, że puszczali tam na jakimś prxzeglądzie mój film...

btw. zajebisty komiksowy style.

~Spellit    09.04.2007 @23:24:14
P.S wszelkie rady mile widziane
~Spellit    09.04.2007 @23:21:02
Aaaa mi sie za to twoje prace podobaja ale nie umiem jeszcze tak robic nie cuzetabletu nieznam wszystkich opcji "programow" graficznych ale staram sie to zwalczyc i dzieki za koment
!karelias    09.04.2007 @21:51:00
hmm. taki miał być. to jeden ze szkiców koncepcyjnych który ma ułatwić pracę modelarzom 3D.

No i ja miałem już swoje 5 minut w Zachęcie :P
+heiz    05.04.2007 @17:35:26
niezly opis :D
_______
Pozdrawiam,
Piotr Jaworowski
http://hejz.com - w w w . h e j z . c o m
+sebastianskrobol    03.04.2007 @18:05:30
ale ty maziesh fajnie...
_______
eble eble...
http://mushroom-mots.blogspot.com/
eble... blog......eble
~runer    26.03.2007 @12:45:08
swietne pracki w swietnym klimacie. jak cos sie pokaze to na pewno odwiedze, bo jest na co popatrzec. pozdrawiam.
~bronek    16.03.2007 @22:01:32
...a jeszcze jedno, komiksy rysujesz tuszem czy cienkopisami ?
~bronek    16.03.2007 @22:01:03
właśnie sobie na Twojej stronce byłem - gratuluje talentu, bardzo fajne folio
~PROF    26.02.2007 @20:00:08
No to "Miazga" ze sie tak wyraże :P. Ja probowalem myszka i tak latwo nie szlo, no chyba ze na krzywych, a mocniejszych trunkow unikam
_______
http://www.profolio.pl - w w w . p r o f o l i o . p l
Grupa Fotografia Portretowa - http://www.digart.pl/grupy/191/Fotografia_Portretowa

+gregmatys    25.02.2007 @00:19:39
no dobra, masz rację.. nieprzemyślane.. tak sobie nagle wyjszło
~lavandula    20.02.2007 @20:32:54

~zagul    20.02.2007 @13:53:22
a dzieki za koment ... szczawiu ;]...ta to prestige ssie ale w ostatniej chwili sobie zarzyczyli dopisac, jebac, to komercha...pis brada
_______
.............................
~lavandula    19.02.2007 @08:34:14
profilowy wywód na temat artystów w moim mniemaniu bezbłędny
czuję się podbita
~Cieczew    18.02.2007 @22:17:14
Ej! Nie przeklinaj! Ja nienawidzę mangi (no może poza hentai, ale bynajmniej nie chodzi mi o estetyczne doznania :P)
~Suchar    18.02.2007 @18:29:03
Dzieki za wskazówki...jeśli chodzi o anatomie, faktycznie czasem się nieżle nakreśle ołówkiem zanim coś równo i dobrze wyjdzie. To taki zyciowy błąd może, ale zawsze wolałem rysować stwory, stworki, miski i inne nie człekokształtne postacie
Jeśli chodzi o wzorowanie to staram się tego unikać i zazwyczaj rysuje po swojemu.
Ten drugi to J.Scott Campbell
No i Twoje laseczki mmm palce lizac ...
~Suchar    17.02.2007 @23:58:59
Ładnie nie ładnie na kimś się trzeba wzorować...
Dean jak dla mnie jest numerem jeden...projek komercyjny...szczerze chcaiłem uniknąc jakichkolwiek podobieństw, no ale cóż...rozgryzłeś sprawe, zapewne dzieki zafascynowaniem prac Deana.

Wzorowałem się na scatchbooku Kolorkową prace widze po raz pierwszy, jak zwykle miód
~Cieczew    17.02.2007 @23:50:20
Nie ma się do czego przyczepić :> Praktyka w fotoszopie robi swoje. Dziękuję za konstruktywne wskazówki. Time Squad rządzi...szczegolnie odcinek z Poe No i KoRn Będę Cię obserwować.
-lKatsumoto    19.01.2007 @11:02:37
spoko dzięki nie jestem tak mocny technicznie jak Ty
~bronek    18.01.2007 @16:52:39
wiem wiem, kolorystycznie do dupy
~bronek    12.01.2007 @17:55:09
ktos mnie chyba obserwuje... albo mi sie zdaje
pozdro Tomson :D
~Or4x1d    09.01.2007 @20:40:13
Widzę, że i na digu jestreś
Obseryje na deviancie to i tu :D
-visioon    07.01.2007 @17:55:43
tecza jak tecza : )

pozdro na prosto!
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt